trešdiena, 2011. gada 26. oktobris

Baskāju būšanas popularizēšana Valmierā un Vidzemē

Šodien saņēmu email no OreMan bloga, par jauna ieraksta esamību: "Baskāju būšanas popularizēšana Valmierā un Vidzemē".

OreMan noskrēja Valmieras maratonu Huarache sandalēs - pilnīgi nekāda amortizācija un ir dzīvs :-)

Es salīdzinot ar OreMan esmu pilnīgs iesācējs, bet varu tikai apstiprināt to, ka pēdējā laikā kopš pārgāju uz minimāliem apaviem man arī vairāk nav nekādu sāpju ne ceļgalos, ne pēdās. Ja kas sāap -tikai muskuļi, ja slodze bijusi par lielu un kārtīgi neizstaipās pēc skrējiena.

Labs raksts, kas nopublicēts Liesmā (Valmieras laikraksts) kur OreMan sakarīgi pastāsta par baskāju skriešanu un to lietas būtību, ko mums, skrējējiem, liedza (vai joprojām liedz) saprast modernie skriešanas apavi.
Links uz rakstu

3 komentāri:

  1. He, paldies par `baskāju būšanas popularizēšanas` popularizēšanu tālāk.. ;)

    AtbildētDzēst
  2. Nav par ko ! Man jau ar šī tēma tuva :-)

    Sestdien, ja viss būs ok, skriešu Puerto Vallartas pusmaratonu ar VFF. Joprojām neredzu šiem apaviem alternatīvu. Starts 7.00 no rīta !!! Man ideāli, esmu zvirbulis.

    AtbildētDzēst
  3. O, interesanti! Ziņo pēc tam, kā gājis. Varbūt pat vari uzrakstīt rakstu par to iekš VSK Noskrien, tā jau tāda eksotika mums te šķiet - skriet Meksikā. Nav dzirdēts, ka kāds cits tur būtu skrējis..

    AtbildētDzēst