pirmdiena, 2011. gada 18. aprīlis

Mana Meksika un ko par to domā citi

Te ir pavisam neliels ieraksts Evas Meksikas dienasgramatā:  Loča māja ir ...


Tā patiešam ir un es to uztveru pavisam mierīgi, ka no jūnija beigām mēs visi braucam dzīvot uz Meksiku. Pavisam. Kāpēc ?

Pirms atbidēšu uz šo kapēc, gribu padalīties par to, kā dažādi draugi un paziņas reaģē uz šo lēmumu:

1) noliedzošie - "nu ja, gan jau drīz busiet atpakaļ, tur šauj un nogalina". Šie parasti ir cilvēki, kas nav bijuši tālāk par organizētiem all-inclusive ceļojumiem un uzskata, ka cilvēks, ja piedzimis Latvijā, te viņam jāpaliek - basta.

2) skeptiķi - "Nu, un kur tu tur atradisi darbu ? Kā tu maizi nopelnīsi ? Gan jau drīz būsi atpakaļ, un tur vēl šauj un nogalina ?" Prakstiski cilvēki, patiešam normāli jautājumi uz kuriem mēs atbildam ka tur dzivot ir lētāk, jo nav jākurina un pārtika arī neko daudz nemaksā un nav jau katru dienu jāiet uz restorānu. Un vai es atradīšu darbu ? Protams, jo, vai tad Tu mani uzskati par tādu, kas pat Meksikā darbu neatradīs :-) Es starp citu biju un vēl joprojām esmu labs šāvējs (3. vieta sportingā):




3) entuziasti: "Kurā vietā jūs dzivosiet ? Kā pie jums aizbraukt ?" Visa tālākā sarunā jau tiek plānots grafiks kad brauks un ko darīsim. Tas jau ir patīkami :-)

4) ideālisti: " Lieliski ! Vareni ! Kā jūs tik labi izdomājāt !" Tālākās sarunas arī aiziet grafika plānošanas gultnē, bet ar dažādiem precizējošiem jautājumiem, vai ūdeni drīkst dzert un vai tur tiešam ir tik traki narkotiku karteļi un vai tur nav bīstami.

Tad ir citi, kuru pirmā reakcija ir apmēram šada: "Puriņ, nu tu aizbrauksi... Ar ko tad es aliņu iedzeršu ?" vai " Klausies, vai tur tuvumā nav vēl kāda brīva māja ?" vai "Nu ja, es vispār nezinu nevienu, kas gribētu šeit palikt."


Bet mūsu atbilde ir pavisam vienkārša - mēs braucam uz Meksiku, jo mums vajag atbilstošus apstākļus, lai iemācītu Dāgam staigāt. Latvijā, to nevar izdarit, ja mums nepieder sporta zāle.

Kas ir Dāgs un kāpēc viss ir tik ekstremāli, uzrakstīšu vēlāk, jo tagad skrienu izmēģināt savus Vibramus, kas atnāca pirms 3 dienām. Skat. iepriekšējo bloga ziņu.

2 komentāri:

  1. Un tad esam vēl mēs, kas jūs ļoti, ļoti gaidām!

    AtbildētDzēst
  2. Nu jā, piedod, par jums galīgi aizmirsu. Bet jūs jau arī esat "pavisam nedaudz" citā kategorijā - meksikāņi.

    Hasta pronto !

    AtbildētDzēst