svētdiena, 2011. gada 10. aprīlis

Skriešana basām kājām ar Vibram ?

Kaut kad pirms gada vai diviem mani pārņēma neizskaidrojama vēlme izskrieties gar jūrmalu bez apaviem - basām kājām. Biju Bernātos, lieliskākajā vietā Chill Inn no kurienes līdz jūrai tāds vidējs kuiļa rūciens.

Noskrēju neatceros cik, nu kādi 8 km, pašsajūta arī lieliska, par to padalījos kādā skrējēju forumā. Nu tad mani tur "noraka", ka jūrmalas mala esot pāris grādu slīpa un skrienot kājas saņem papildus slodzi un vispār drīz, lai sagaida meniska operāciju un citas tādas problēmas.

http://connect.garmin.com/activity/45723535

Nu protams, nekas tāds nenotika.

Bet tā sajūta palika - skriet ar plikām kājām pa smiltīm. Rīgā tas, protams, nav iespējams.

Kādu pusgadu atpakaļ,biju uz lekciju, kur viens no pasaules top fizioterapeitiem stāstīja par Vibram skriešanas apaviem. Tad es ne pārāk uzķēros uz to ideju. tikai nesen sapratu, ka Vibram apavi, vai jebkuri citi apavi kas ir "apavi zeķes" piedāvā iespēju izbaudīt šo jūras skrējienu tepat Rīgas centrā.

Nu tad beidzot esmu tos pasūtījis un drīz tie būs man rokās (kājās) - tad uzrakstīšu ko vairāk.



Bet pagaidām te links uz vienu diskusiju kas mums izvērsusies noskrien.lv lapā

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru