ceturtdiena, 2011. gada 22. decembris

Bez kā nevar iztikt Meksikā 3

Mačete.


Tā noder visur. Ar to var tik pat labi uztaisīt manikīru kā nocirst koku. Vismaz man tāds priekšstats ir izveidojies. Kārtīgā mājā mačetei ir jābūt !

Ilgi nevarēju atrast tādu kas man patiktu, jo visas, kas bija veikalos nopērkamas, bija ar plastmasas kātiem - oranžā krāsā. Man gribējās, lai ir tāda pamatīga - ar koka spalu.

Protams, neko tādu neatradu. Varbūt noslinkoju, jo gan jau varēja kādam vietējam meistaram pasūtīt.

Bet, nu viss beidzās laimīgi - pēc vienas charreadas apmeklējuma nenoturējos, nopirku, un nu man ir mačete ar plastmasas kātu, kas apvilkts ar ādu. Nav koks, bet nav arī plastmasa.

Pie kam, kad ar to iekāpu taksī un nosēdos vadītājam aiz muguras - taksists tam nepievērsa ne pat mazāko uzmanību. Nez ko Rīgā taksists nodomātu :-)

Ir jau bijuši gadījumi kad tā nepieciešama - nogalināju ar to nesen lielo tarakānu un viņš uz mačetes tika nogādāts mūža mājā :-)

Bet, ja godīgi, neesmu nekam citam to izmantojis.

Varbūt kokosriekstu atvēršanai beidzot noderēs.

Te nu viņa tagad lepni kārājās


1 komentārs:

  1. Sveiki visiem, esmu zaudējis naudu tik daudzām kompānijām, kuras ir uzdevušās par īstiem aizdevējiem, bet visas manas pūles ir bijušas veltas, esmu zaudējis vairāk nekā 35 000 eiro viltus aizdevējiem, kuri apgalvo, ka viņi nav. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar īsto aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņa aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, bez bailēm sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst