sestdiena, 2011. gada 24. decembris

Roku veiklība pret papagaiļa knābi

Kādreiz biju dzirdējis, ka cilvēka roka ir pats sarežģītākais loceklis, kam smadzenes veltījušas vairākus tūkstošus miljonu savu neironu, lai to vadītu.

Rokas operācijas arī veicot ķirurgi, kas specializējušies tieši roku operēšanā. Piešūt roku, lai tā kustētos - ir liela veiksme.

Kādu dienu nopirku zemesriekstus un braucot mašīnā ar brīvo labo roku tos lobīju, jo ar kreiso bija jāstūrē, un vēl - labā roka it kā man veiklāka.

Bet salīdzinot ar papagaiļiem zoodarzā, kurus baroju un kas lobīja zemesriekstus tikai ar knābja palīdzību, mana roka ir vienkārši tizla. Ja papagailis tīra 5-6 zemesriekstus minūtē, tad man bija ap 2-3, dažreiz varbūt tikai viens.



Nez cik neironu ir nodarbināti papagaiļa smadzenēs, lai vadītu viņa knābi ?

1 komentārs:

  1. Sveiki visiem, esmu pazaudējis naudu tik daudziem uzņēmumiem, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka viņi nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst